7.5.15

Kõige lemmikumad kaeraküpsised


Kui ma seda retsepti esimest korda (inglisekeelses internetiavaruses) nägin, siis teadsin kohe, et need on minu masti küpsised, ning ma ei eksinud! Sellest ajast peale olen ma vist banaan+kaerahelves pätsikesi tihemini kui ükskõik mis teisi küpsiseid teinud. (Ja minu küpsiselembust arvestades...) Sageli lisan ka rosinaid, kaneeli, ingverit või mida parajasti hing ihaldab (loe: mida kapis leidub). Aga olen teinud ka täiesti ausaid, ainult 2 komponendiga kuhjakesi ning need maitsesid samuti imehead! 

Koostisosade vähesuse tõttu on seda retseptiks kutsuda isegi natuke naljakas. :)






Parimad kaeraküpsised

  • 2 üleküpsenud keskmist banaani
  • 2 dl täistera kaerahelbeid (kogus oleneb banaanide suurusest)
  • soovi korral rosinaid, kaneeli, ingveripulbrit, hakitud pähkleid, šokolaaditükke vms.




Purusta kahvliga banaanid. Lisa kaerahelbed ning soovi korral ka muu meelepärane. Rosinad loputa kindlasti enne üle. Sega ained omavahel. Kui tundub, et segu jäi liiga vedel, lisa helbeid. Tainas peaks olema pigem tihke.




Aseta küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile väikesed kuhjakesed ning küpseta pätsikesi 180 kraadi juures umbes 15 minutit, kuni pealt kuldsed. Lase natuke jahtuda ning naudi klaasi külma piimaga. 



Krõbistamise kõrvale kuula vihmase hommiku banaanipannkoogi laulu.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar